Enetimer i julen - 1. juledag
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Ene timer i julen

Igen i år kan vi tilbyde enetimer i julen for vores rideskoleryttere.

Undervisningen starter tirsdag den 25. december fra kl. 14.00 til 18.00 underviser er Rosa Pedersen.

Tilmelding sker ved, at tilmelde sig dette event. Der er 8 pladser og de vil blive tildelt efter princippet "først til mølle".

Du skal vælge 3 ønsker til hest/pony du vil ride på, så ser vi om den hest/pony du vil ride på er ledig. Når vi har behandlet alle tilmeldinger vil du få et svar med tidspunkt/hest/pony.

Det koster 200 kr. pr enetime (en enetime er på 30 min.). De 100 kr. er for leje af hest/pony som du betaler ved tilmelding til dette event. De 100 kr. tages med til underviseren som betales efter timen.

Husk du skal være på rideskolen 1/2 time før du skal ride, således du kan gøre din hest/pony klar med strigling og opsadling. Et kvarter før du skal ride trækker du ind i det store ridehus for at varme op.

Efter ridetimen skal du skridte din hest/pony af, derefter sadle den af og ordne den samt sætte den på plads i sin boks. Husk at give den dækken på hvis den havde det, da du tog den ud af boksen.

Forretningsudvalget
16.12.2018