Klubmodul henter siden
Springstævne d. 4 december
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Der er plads på ventelisten. Du kan tilmelde dig, når du er logget ind
Årets sidste stævne er søndag d. 4. december, med Rideskolemesterskab i spring Der bliver skruet op for julestemningen, så medbring dit gode julehumør.
Stævnet afholdes i følgende klasser. 1.) Rideskolemesterskab Spring (E) – 60 cm, 70 cm eller 80 cm Metode: B3 (På tid) Bemærkning: Klassen er åben for ryttere på springhold, letøvet eller øvede ryttere på VER OBS! 3’er ponyer må max. springe 60 cm, 2’er ponyer må max. springe 70 cm
2.) Sløjfeklasse Spring (E) – 60 cm Metode: B0 [Alle ryttere der rider fejlfrit, får en rosette] Bemærkning: Klassen er åben for ryttere på springhold, letøvet eller øvede hold på VER
3.) Sløjfeklasse Spring (E) – 50 cm Metode: B0 [Alle ryttere der rider fejlfrit, får en rosette] Bemærkning: Klassen er åben for ryttere på springhold, letøvede eller øvede hold på VER
4.) Sløjeklasse Spring (E) – ca. 30 - 40 cm Metode: B0 [Alle ryttere der rider fejlfrit, får en rosette] Bemærkning: Klassen er åben for debutant og begynder ryttere og heste på VER.
· Udklædning: Det er tilladt at klæde sig ud til dette stævne, man skal dog huske at hestene ikke har mulighed for at komme på stald mellem alle starterne og det er derfor en god ide at tale med dem man deler hesten med så alle kan byde ind. I hver af de 4 klasser kårer vi bedst udklædte som får en præmie herfor.
· Hjælpere: Vi ser gerne at alle hjælper i forbindelse med deres start, det ikke muligt at afholde elevstævner uden at folk bidrager.
· Ved tilmelding indgiver du 3 ønsker til hestevalg. Ryttere fra springhold får tildelt deres faste hest. Øvrige heste fordeles ud med fokus på højde og drøjde ift. hestenes velfærd.
· Pris: 125 kr.-
Tilmeldte