Info

Aktivt klub medlemskab af Vestegnens Rideklub er obligatorisk for alle, som får undervisning, rider på Vestegnens rideklub faciliteter eller starter stævner for Vestegnens Rideklub. Medlemskontigentet skal derfor betales før du kan købe andre ydelser.

Passivt medlemskab er et støttemedlemsskab for forældre og andre, der ikke er aktive medlemmer i klubben. Passivt medlemskab giver stemmeret på generalforsamlingen. Klubkontingent løber fra 1. januar - 31. december.

Ethvert medlemskab af klubben er reguleret/omfattet Klubbens betingelser - se her
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Klubkontingent | A1
Kort beskrivelse

Aktivt klub medlemskab af Vestegnens Rideklub er obligatorisk for alle, som er tilmeldt holdundervisning, står opstaldet eller har tilkøb ifa ridehuskort, eller starter stævner for Vestegnens Rideklub.

Medlemskontigent skal derfor betales før du kan købe andre ydelser.

Betaling skal foregår via Klubmodul og betalingskort.

Pris Under/Over 16 år
200 / 400 kr.
Tilmeld

Klubkontingent | A2
Kort beskrivelse

Klubkontigent passivt medlemskab over 16 år.

Et  passtivt medlemskab er et støttemedlemsskab for forældre og andre til pårørende i klubben.

Passivt medlemskab giver stemmeret på generalforsamlingen iht gældende vedtægter..

Betaling skal foregår via Klubmodul og betalingskort.

Pris Under/Over 16 år
100 / 200 kr.