Privatundervisning

Rideklubben tilbyder kvalificeret og kompetent undervisning i dressur og spring.

Alle undervisere skal godkendes af rideklubbens Undervisningsudvalg og indstilles til Bestyrelsen for endelig godkendelse. Det er ikke tilladt at ride undervisning på VER hos andre end dem, som Bestyrelsen har indgået aftaler med. Der indhentes børneattest på alle undervisere, og disse genindhentes 1 gang årligt.

Det er muligt at benytte enten store eller ridehus 3 hverdage om ugen under hensynstagen til rideskoleplanen. 2 hverdage skal være fri for privatundervisning. Arrangementer/kurser af undervisningskarakter som ønskes afholdt i weekends skal forhåndsgodkendes af Bestyrelsen.

Ved privatundervisning/dressurkurser tildeles tider/pladser iht følgende prioriteter;

• Rytter der står opstaldet på VER
  • Rytter med ridehuskort
  • Udefra kommende rytter (skal være medlem af klubben)

Pt har vi følgende undervisere;

• Dennis Holst (torsdag kl. 15-19) ca. 8 pladser – pris 400 kr. Kontaktperson Annie Baare, Amigo
  • Kit Sørensen (fredag 8-18) anslået 8-10 pladser – pris 350 kr. Kontaktperson Sara Bjerre Baun Mikkelsen
  • Michala Lisgaard (tirsdag 15.30-18.00) ca. 4 pladser – pris 250 kr. Kontaktperson Hanne Egelund Christensen, Larus
  • Anders Egelund (ad hoc) pris 200 kr. Kontakt Anders

De respektive kontaktpersoner kontaktes via FaceBook.

Afregning foregår direkte mellem rytter og underviser.