Klubmodul henter siden
Klubkontingent
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info

Aktivt klub medlemskab af Vestegnens Rideklub er obligatorisk for alle, som får undervisning, rider på Vestegnens rideklub faciliteter eller starter stævner for Vestegnens Rideklub. Medlemskontigentet skal derfor betales før du kan købe andre ydelser.

Passivt medlemskab er et støttemedlemsskab for forældre og andre, der ikke er aktive medlemmer i klubben. Passivt medlemskab giver stemmeret på generalforsamlingen. Klubkontingent løber fra 1. januar - 31. december.

Ethvert medlemskab af klubben er reguleret/omfattet Klubbens betingelser - se her

Klubkontigent passivt medlemskab over 16 år.

Et  passtivt medlemskab er et støttemedlemsskab for forældre og andre til pårørende i klubben.

Passivt medlemskab giver stemmeret på generalforsamlingen iht gældende vedtægter..

Betaling skal foregår via Klubmodul og betalingskort.

Vi takker vore sponsorer

Vestegnens Rideklub