Prøvetime på rideskolehold
Tilmeldingsfrist er overskredet
Hvis du er i tvivl om ridning er noget for dig, så kan du tilmelde dig en prøvetime og prøve det i virkeligheden.

Du skal møde i stalden senest 30 min før din prøvetime starter. Husk at medbringe kvitteringen til din prøvetime. Din underviser skal se din kvitteringen.

Hvis du efter din prøvetime har fået smag for ridningn, så kan du tilmelde dig et af vores hold på hjemmesiden.

Vi giver mulighed for prøvetime på alle vores hold, men bemærk at nogle hold er udsolgt og har ventelister, vi kan derfor ikke garanterer dig en plads på det hold som du har været til prøvetime på. Du er velkommen til at vælge et hvilket som helst af vores hold som har ledige pladser, alternativt at skrive dig op på en af vores ventelister.

Hvis prøvetimen ikke lige gik som du forventede eller hvis du har spørgsmål, så vil vi rigtigt gerne hører fra dig på Rideskolen@vestegnensrideklub.dk.

Velkommen til prøvetime!
20.07.2018