Klubmodul henter siden
Programridning ved B-dommer Hanne Madelung
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kurset
Kurset er for alle ryttere, som ønsker tips og gode råd til deres programridning. Kursisten rider først et valgt dressurprogram (min. LD1 og max MB1), hvor Hanne vil bedømme ridningen og bagefter vil Hanne gennemgå programmet sammen med rytteren med fokus på styrker og forbedringsmuligheder. Hver rytter rider i 30 min og hesten skal være opvarmet inden kurset.

Kurset afvikles i det store ridehus. Ponyer og LD-heste rider på 20x40 og heste rider på 20x60. Opvarmning vil foregå på udendørsbanerne eller i det lille ridehus 20x40, hvis vejret er dårligt. Vi rider i tidsrummet fra kl. 9-14.30.

Hanne Madelung
Hanne er uddannet B-dressurdommer, og har siddet med som sidedommer til at hav af distriktsmesterskaber både individuelt og klubhold rundt om i landet.

Pladser
Der er plads til max 12 ekvipager efter "først til mølle". Ved mere end 12 ekvipager oprettes venteliste efter "først til mølle".

Priserne er:
Medlem og hest opstaldet på VER: DKK 200,- (Type 1) Medlem og hest ikke opstaldet på VER med ridehuskort: DKK 225,- (Type 2 inkl. facilitetskort)Medlem og hest ikke opstaldet på VER uden ridehuskort: DKK 250,- (Type 3 inkl. facilitetskort)
Tilmelding
Kurset er kun åben for klubbens medlemmer, som står opstaldet med hest på VER samt rideskoleparter.

Hvis det er en anden ryttere end tilmelder, så anfør rytterens navn i kommentarfeltet.

Ved framelding før sidste frist refunderes den fulde pris, herefter hæfter du får din tid, medmindre der er en ekvipage på venteliste, der kan overtage din ridetid.

Tidsplan
Tidsplanen vil blive offentliggjort på vores hjemmeside under ”Kurser” samt på facebook senest fredag kl 18.00 inden kurset.

Kontakt
Ved spørgsmål kontakt Kristina på mobil 3038 0352 eller mail horseevents@hotmail.com
Tilmeldte
10 /12